måndag 20 oktober 2008

Dö först däjj åff dö rässt åff majj lajjf

Mäjbi ajj vill vrajjt in inglish fråmm nauv ånn?
Nä. Då förstår ni ju inte vad jag säger.

Anywho (också inglish), dagen har varit rätt jobbig hittills. Efter en veckas sängliggande är man ganska mör kan jag tala om. Efter typ en kvarts jobbande svettades jag som om jag hade hamnat i klimakteriet. Lägg till lätta svimningskänslor och en härligt rivande hosta och du börjar få en liten glimt av hur det är att vara mig idag.
anywho igen. Jag är inte särskilt pigg eller rolig idag, så det här får bli det usla första riktiga inlägget. Jag ska försöka bättra mig. Jag lovar.

Här är dagens:

Frukost 9:45:
Mild lättyoghurt med Dinkelmüsli och russin. En kopp grönt te med äppelsmak.

Lunch 13:00:
Skinkstek, potatis, brunsås. En groteskt stor morot. Gröna bönor. Vatten. En kopp grönt te med apelsinsmak.

Mellanmål 15:45:
Två stycken satsumas. (satsumaser? satsumasar?)

Middag 17:30:
Spaghetti, köttfärssås, ketchup. Körsbärstomater och gurka. En skiva havreknäcke med smör. Vatten. En kopp grönt te med citronsmak och lite honung.

Mellanmål 20:30:
Två koppar grönt citronte med honung. Eventuellt lite glass.

Steg: 9982

Bajj bajj äppelpaj!

Inga kommentarer: