söndag 29 januari 2012

Sammanfattning vecka 4 + Plan vecka 5

Vikt: -0,2 kg. Totalt 0,7 av 2.
Träning/Motion: 55 minuter medelgympa. 3 km löpning på löpband, 27 min. 30 st magövningar i maskin.
Mat: Som vanligt nöjd med veckan och missnöjd med helgen.

Så här hade jag tänkt mig den gångna veckan:
  • Komma iväg på åtminstone en jäkla lunchpromenad! Icke. Tydligen är det helt omöjligt för mig, konstigt nog.
  • Gå en promenad i helgen. Icke. Blev hängig istället.
  • Besöka gymmet 2 gånger. Jajjemen! Det är jag galet nöjd med.
  • Äta ännu bättre i helgen. Icke. Helgerna är svåra. Vill bara unna mig hela tiden.
  • Gå ner i vikt. Jorå. Nu är jag där jag var för 2 veckor sen. Suck.

Den här veckan bara försvann, men den var riktigt bra, fram tills idag egentligen. Nu mår jag rätt sopigt, och jag blir så trött! Känns som om jag mår dåligt varannan vecka ungefär. Mycket irriterande.

Så inför nästa vecka har jag inte så fruktansvärt höga krav på mig själv. Jag jobbar sent hela veckan och kommer nog inte kunna gå nåt pass på gymmet. Planen är som följer:

  • Må bra. Det är prio 1! Försöka sova ordentligt och äta mycket frukt och grönt.
  • Få dagsljus och frisk luft trots att jag jobbar sena pass.
  • Gå ner i vikt.


Inga kommentarer: