tisdag 10 januari 2012

Asså den här veckan alltså..

Man går upp. Fryser. Det är mörkt. Skrapar rutor på bilen. Åker till jobbet. Jobbar. Skrapar rutor på bilen. Åker hem. Det är mörkt. Fryser. Lagar mat. Äter. Trött. Går och lägger sig. Sover skitdåligt. Så vaknar man. Går upp. Fryser. Osv.
Jävla skitvecka hittills.
Men det är också den veckan i månaden. Då är jag trött, lite less och sover dåligt. Det vet jag ju.
Det är bara att härda ut. Det blir bättre.
Jag tror bestämt att det blir bättre redan imorgon faktiskt. Då slutar jag tidigt. Då ska jag ta en långpromenad i dagsljus. Bli pigg och glad. Panera rödspätta och träna på gymmet.
Imorgon blir en bra dag. Vi säger så.

Dagens rapport.
Frukost: Lättyoghurt med müsli och russin.
Lunch: Fläskfilégryta med pasta. Sallad med körsbärstomater, paprika, sockerärter och rödlök. Vatten.
Middag: Linssoppa med morötter och potatis. Bröd med smör och ost. Vatten.
Övrigt: Ett päron. En kopp grönt te med honung.
Motion/Träning: Nä.

Inga kommentarer: