söndag 22 januari 2012

Sammanfattning vecka 3 + Plan vecka 4

Vikt: +0,2 kg. Totalt 0,5 av 2.
Träning/Motion: 20 minuter crosstrainer. 50 st sit-ups.
Mat: Okej. Kunde varit mycket värre med tanke på vilken fisig vecka det varit.

Såhär såg planen ut för er som glömt:
  • Besöka gymmet 2 gånger. (om jag inte blir sjuk förstås, förkylningen lurar i kulisserna) Ett besök blev det. Sen blev jag hängig.
  • Komma igång med lunchpromenaderna på jobbet. Se ovanstående svar. Skyller på hängighet/tröttma/allmän apati.
  • Försöka äta vettigare i helgen! Undantaget är Lördagkväll då jag ska äta middag med mina bästa brudar. Ja och nej. Jag är inte helnöjd, men det kunde ha sett mycket värre ut.
  • Få till minst 2 promenader trots att jag jobbar sent. Inte en enda bidde det.
  • Förhoppningsvis gå ner i vikt. Icke. gick som sagt upp 2 hekto. Det var ingen överraskning direkt.
Näe, det har verkligen inte varit nån bra vecka. Vi har varit hängiga båda 2 här hemma, jag har varit skittrött och orkeslös. Och som grädde på mitt mos var jag och tog cellprov i Torsdags.
Ni hör ju själva hur roligt jag haft det.
Dock har jag ätit ganska hyfsat hela veckan iallafall. Alltid nåt.
Men nu får det fan tamej vara nog!
Nu ska jag bli glad och pigg och stark igen!
Nästa veckas plan är som följer:
  • Komma iväg på åtminstone en jäkla lunchpromenad!
  • Gå en promenad i helgen.
  • Besöka gymmet 2 gånger.
  • Äta ännu bättre i helgen.
  • Gå ner i vikt.


Inga kommentarer: