söndag 15 januari 2012

Sammanfattning vecka 2 + Plan vecka 3

Vikt: -0,2 kg. Totalt 0,7 av 2.
Träning/Motion: 3 st promenader. 148 min. 12,5 km. 30 min crosstrainer.
Mat: Okej i veckan, inte så bra i helgen.

Det här hade jag planerat för denna vecka:
  • Gå på lunchpromenader varje dag på jobbet om det är möjligt. Dvs om det inte är storm eller regnar sidledes. Eh. Näe, det blev inte en enda lunchpromenad. Dåligt!
  • Besöka gymmet. Jajjemen. Visserligen bara i 30 minuter, men ändå.
  • Få till minst 3 träningstillfällen. Promenader på minst 30 minuter räknas. 4 blev det, varav 3 promenader. Godkänt.
  • Inte äta nåt godis. Det har jag gjort. Nästan i ren trots mot mig själv. Jag får inte sätta upp förbud!
  • Förhoppningsvis gå ner i vikt. Jorå. Alla minus är bra minus.

Nästa vecka hade jag tänkt mig detta upplägg:

  • Besöka gymmet 2 gånger. (om jag inte blir sjuk förstås, förkylningen lurar i kulisserna)
  • Komma igång med lunchpromenaderna på jobbet.
  • Försöka äta vettigare i helgen! Undantaget är Lördagkväll då jag ska äta middag med mina bästa brudar.
  • Få till minst 2 promenader trots att jag jobbar sent.
  • Förhoppningsvis gå ner i vikt.

Är hyfsat nöjd med min vecka, trots allt onödigt jag ätit i helgen.
Jag bryter ihop och kommer igen, typ.

Inga kommentarer: