tisdag 31 januari 2012

Om en Tisdag.

Dagen inleddes med en sjujävla huvudvärk som höll i sig mer eller mindre hela dagen.
Solen sken och hånade mig genom fönstret när jag bara kunde ligga ner och blunda.
Jag kan sätta pengar på att det är mulet när jag är pigg och vill gå ut och gå.
Men efter 2 st Treo kunde jag iallafall få i mig lite frukost.

Busan knarkade mynta i köket istället. Helt galen var hon.

Sen åkte jag till slut mot jobbet, med några stopp på vägen (svärmor, posten, tanka bilen, handla mat) och jobbade mina timmar relativt smärtfritt, om man räknar bort att jag blev kallad jävla skithora och fick en korg kastad efter mig...
Jaja, nu är jag hemma. Dagen är slut.
Imorgon borde bli en bättre dag.
Vi säger så.

Frukost: Ett tunnbröd med potatissallad och rostbiff. Vatten.
Lunch: Omelett med en skiva prosciutto, körsbärstomater och avokado. Vatten.
Middag: Thaikycklinggryta med ris. Vitkål och morötter. Vatten.
Övrigt: Några vindruvor, några pommes frites, en kopp grönt te med honung.

Inga kommentarer: