onsdag 11 januari 2012

Bra dag!

Är mycket nöjd med min dag. Skulle gärna alltid jobba halvdagar, med full lön då förstås.
Skyndade mig hem för att hinna med en promenad i solen, men den hade redan hunnit ner bakom trädtopparna när jag kom ut.
Jag traskade ut i skogen på jakt efter en stig jag trodde fanns, gick lite vilse och hamnade mitt i en snårig sankmark. Till slut hittade jag stigen och kunde traska hemåt igen.
Ett litet spännande äventyr så där mitt i veckan.
59 minuter var jag ute, 4,58 km bidde det.



Efter middagen drog vi till gymmet också, så jag hann med 2 träningspass på samma dag!
Mycket nöjd tjej!

Frukost: Lättyoghurt med müsli. En kopp kaffe med mjölk.
Lunch: Linssoppa med morötter och potatis. Vatten.
Middag:
Panerad rödspätta med potatismos. Sallad med körsbärstomater, sockerärter, paprika och rödlök. Vatten.
Övrigt: Bröd med smör och ost. 2 st kiwi. 1 äpple
Motion/Träning: Promenad i skogen. 59 minuter. 4,58 km. 30 min crosstrainer fatburn-programmet.

Inga kommentarer: