måndag 16 januari 2012

Dagen började bra iallafall...


Innan klockan slagit 11 hade jag hunnit med en veckohandling och ett besök på gymmet.
Mycket bra start på dagen.
Dock var det jäkligt tungt att träna, och efter jag duschat och ätit världens godaste omelett till lunch började jag känna mig riktigt hängig.



Så resten av dagen har jag spenderat på soffan bredvid Jonne som fortfarande är hemma och sjuk.
Jag som skulle ha gjort massor idag. Jag har inte tid att vara sjuk!
Imorgon ska jag må bra igen. Punkt.
Men jag är iallafall nöjd med dagens ätande. Inget småätande idag inte.

Frukost: En Chiquita-smoothie.
Lunch: Omelett med bacon, körsbärstomater, avokado, sockerärter och morotsstavar. 2 skivor ost. Vatten.
Middag: Porterstek, kokt potatis, sås, gelé och snabbinlagd gurka. Ett glas mjölk.
Övrigt: 3 koppar grönt te med honung.
Motion/Träning: 20 minuter Crosstrainer - Cardioprogrammet. 50 st sit-ups.

Inga kommentarer: