måndag 2 januari 2012

Första måndagen i Januari.

Jag är ledig idag. Det är himla skönt, men jag är förbannat trött och har ont i huvudet.
Satt och väntade en halv evighet på att mamma och pappa skulle höra av sig på Skype men det gjorde dom aldrig. Helt bortkastad tid.
Har tvättat lite tvätt, dammsugit lite golv och storhandlat massa mat. Gick bananas på grönsaksavdelningen och kände mig hurtig.
Ska strax steka kyckling till pastasalladen som vi ska ha till middag, och sen ska jag nog sätta en bröddeg också.

Idag börjar ju Rivstarten också, så jag vägde mig i morse. En helt okej siffra faktiskt.
Känns fint.
Ute är det mörkt och regnigt och jag har visst inget spännande att rapportera alls.
Försöker mest klura ut mina mål och tillvägagångssätt i rivstarten.
Äh. Vi hörs.

Inga kommentarer: