lördag 14 januari 2012

Lat lördag. Del 2

Äh. Det blev inte så mycket av den här dagen alls.
Har mest varit trött och lite grinig. Känns som om jag har en förkylning på gång, och det har jag verkligen inte tid med.
Kom iväg på en promenad till slut, men det var inte särskilt skönt ute alls. Blåste iskallt och kroppen kändes bara tung och jobbig att släpa på.
Sen åkte jag och handlade och då var jag tvungen att tanka bilen. Jag gillar inte att tanka bilen. Det gör mig nervös och orolig. Varför vet jag inte riktigt, för jag kan bevisligen tanka bilen, men det ger mig ändå ångest. Det gör i och för sig typ allt bilrelaterat. Köra också.

Iallafall. Inget ont som inte för nåt gott med sig. Jonne kravlade sig upp ur soffan för en stund för att göra pizza. Hans pizza slår alla andra pizzor i världen. Så jävla gott var det!
Efter massor av pizza och 4 avsnitt av Twin Peaks känns livet lite lättare igen.
Det blir nog en tidig kväll. Håll tummarna för att jag inte blir sjuk, för imorgon ska julen städas ut!

Frukost: Baguette med smör, skinka, tomat, gurka och paprika. Apelsinjuice. Några överblivna chips.
Lunch: 3 smörgåsrån med smör. 2 morotsstavar.
Middag: Hemgjord pizza med bacon, champinjoner, paprika och lök. Cola med is.
Övrigt: 2 koppar grönt te med honung. En turkisk peppar-godis.
Motion/Träning:
Promenad. 3,33 km på 38 minuter.

Inga kommentarer: