söndag 8 januari 2012

Rapport från ett soligt soffhörn.

Söndagmorgon.
Seg i kroppen och tung i huvudet. 3 dagar i rad nu har det känts som om huvudvärken är på väg, men den bryter aldrig ut. Irriterande.
Idag är det egentligen meningen att jag ska in till stan och träffa en vän, men det vete fan om jag orkar. Känns som en perfekt vila-hemma-dag idag.
Ska dock ut och gå sen. Lite frisk luft och motion kan aldrig vara fel.

Gårdagen försvann så snabbt att jag aldrig hade ork/tid att logga in här och uppdatera er om mitt spännande liv.
Först jobbade jag, sen åkte vi till Jonnes mormor och morfar och fick middag.
Efter det åkte vi hem och dog lite på soffan och jag gick och la mig innan 22.
*pensionär*82*

Frukost: Lättyoghurt med müsli och skivad banan.
Lunch: Chili con carne. En morot. Vatten.
Middag: En liten klick bruna bönor, stekt och kokt potatis, brunsås och revbensspjäll. Julmust. 3 chokladpraliner.
Övrigt: 2 skivor lördagskorv.
Motion/Träning: Nä.

Inga kommentarer: