lördag 28 januari 2012

Jamen god morgon!

Här sitter jag i halvmörkret och väntar på att baguetterna blir klara i ugnen så jag får frukost.
Sen vet jag inte alls vad som ska ske med denna dag.
Jonne tycker att vi ska gå på bio ikväll, men jag vet inte.. Blir alltid störd av alla som sms:ar eller pratar med varandra i bio-salongen istället för att titta på filmen.
Betalar jag 110 spänn för en film ska jag fan se den också.
Vi får se vad som händer.
Här kommer Fredagsrapporten så länge.

Frukost: Lättyoghurt med müsli och banan. En kopp kaffe med mjölk.
Lunch: Hemgjorda kikärtsbiffar med bulgur, tsatsiki, sallad, gurka, körsbärstomater och paprika. Vatten.
Middag: Köpepizza med cola.
Övrigt: 2 st Djungelvrål. 3 st Turkiskpeppar-godisar (påsen har räckt bra länge nu). Ett glas mycket god ale. En banan. Ett äpple.

Inga kommentarer: