måndag 27 februari 2012

Zzzz

Herreguuuud vad jag är trött.
Jag har inte slappat så mycket på min lediga dag faktiskt.
Började dagen med en storhandling, följt av ett hårt styrkepass på gymmet. Men det var kul!
Dock är det oklart om jag kan fungera normalt imorgon, är helt darrig i både armar och ben.
Jaja, vi får se.
Eftermiddagen och halva kvällen har spenderats i kakelbutiker på jakt efter kakel och klinkers till badrummet på övervåningen.
Vi kom nyss hem, så middagen fick bli på MAX. Känner mig aningen marinerad i flott nu.
På det stora hela är jag nöjd med dagen.
Kroppen har inte sagt ifrån, så förhoppningsvis blir det ett pass på gymmet innan jobbet imorgon.



Medan jag väntade på Jonne som skulle hämta upp mig gav jag utlopp till min inre artistiska ådra. Jag kallar den Asfaltsvår. (det kan ha varit så att det var den enda som fanns att fota, men det låter finare med artistisk inre ådra va?)

Frukost: Havregrynsgröt med mjölk och mormors äppelmos. Ett kokt ägg.
Lunch: Omelett med bacon, avokado och körsbärstomater. Vatten.
Middag: Frisco-mål på MAX.
Övrigt: 2 koppar kaffe med mjölk. En gainomax efter träningen, 3 lakritsnappar.
Motion/Träning: 45 minuter styrka.

Inga kommentarer: