torsdag 9 februari 2012

Äh jag vet inte jag.

Vart tog motivationen vägen? Den var puts väck borta imorse när jag vaknade.
Så jag tog inte träningskläderna med mig.
Tänkte jag skulle ta en långpromenad när jag kom hem istället, men det var så tråkigt väder då, så jag la mig på soffan istället.
Sen blev jag hungrig, åt några mackor, stekte pannkakor åt Jonne, åt soppa själv, färgade håret, hittade några chips som jag stoppade i mig, blev hungrig igen, åt några mackor, och nu sitter jag här och undrar vad som hände.
Dessutom är jag fortfarande hungrig.
Jag antar att det bara är en sån dag. Jag hoppas att det är ytterst tillfälligt.

Frukost: Lättyoghurt med müsli och skivad banan. 2 koppar kaffe med mjölk.
Lunch: Fläskfilé med stekt ris. Vitkål och morötter. Vatten.
Middag: Tomatsoppa med pasta. Vatten.
Övrigt: 2 rostmackor med smör, brieost, skinka, rödlök och tomat. 2 rostmackor med smör, kaviar och ost. Ett glas saft. Smörgåsrån med smör. Några chips.

Inga kommentarer: