söndag 5 februari 2012

Sammanfattning vecka 5 + Plan vecka 6

Vikt: ?
Träning/Motion: Inget.
Mat: Åt hyfsat i veckan, gick bananas i helgen.

Planen såg ut så här:
  • Må bra. Det är prio 1! Försöka sova ordentligt och äta mycket frukt och grönt. Funkade ju sådär.. Har mått mer eller mindre sopigt hela veckan, men jag har sovit rätt mycket i varje fall!
  • Få dagsljus och frisk luft trots att jag jobbar sena pass. Njae, det har ju varit så förbannat kallt här.
  • Gå ner i vikt. Snarare har jag gått upp. Jag hoppar vägningen denna vecka. Stoppar huvudet i sanden och låtsas som att den inte finns.
Nu stryker vi ett streck över denna jävla vecka. Jag har inte mått bra helt enkelt.
Men som vanligt; bryt ihop och kom igen! (börjar bli mitt motto tror jag)

Kommande vecka ska jag:
  • Inte gå bananas med mitt ätande.
  • Äta regelbundet och planera mina måltider bättre.
  • Besöka gymmet minst 2 gånger.
  • Åtminstone gått ner till den vikt jag låg på för en vecka sen.

Inga kommentarer: