onsdag 8 februari 2012

Still alive and kicking!

Oklart om jag kommer kunna röra mig imorgon dock.
Styrketräning var kul! Det ska jag absolut köra fler gånger.
Imorgon slutar jag tidigt, så förutsatt att kroppen vill vara med ska jag till gymmet efter jobbet.
I´m on a roll!

Förövrigt har jag återtagit den gamla hederliga traditionen att vara skittrött när jag bloggar.
Hjärnan funkar typ inte. Lika bra att gå och lägga sig.
Vi hörs.

Frukost: Lättyoghurt med müsli och skivad banan. En kopp kaffe med mjölk.
Lunch: Fläskfilé med stekt ris. Sallad med gurka, miniplommontomater, rödlök, paprika, morot och sojabönor. Vatten.
Middag: Torsk i citron-och dillsås med kokt potatis och rivna morötter. Knäcke med smör. Vatten.
Övrigt: En kopp kaffe med mjölk. En kopp grönt te med honung. En liten smoothie.
Motion/Träning: 45 minuter styrka. 45 minuter spinning.

Inga kommentarer: