lördag 11 februari 2012

Morgonkaffe




Jag är inne i en liten svacka just nu.
Känner mig bara trött, gammal och ful. Och tråkig.
Men det går väl över snart igen hoppas jag. Tills dess får ni försöka stå ut med tråkiga inlägg och gnäll från min sida.

Iallafall. Jag har inte sovit särskilt bra i natt, så det blev 2 koppar kaffe till frukost.
Har ingen aning om vad dagen har att erbjuda än, men jag hoppas på att kaffet kickar in snart så jag orkar göra nåt.
Här kommer gårdagens rapport.

Frukost: Lättyoghurt med müsli och skivad banan. 2 koppar kaffe med mjölk.
Lunch: Potatisgratäng, kalkonköttbullar, morot och avokado. Cola. En bit tårta och en halv kopp chaite till efterrätt. (2 stycken som fyllde år på jobbet)
Middag: Jonnes hemgjorda pizza. Cola.
Övrigt: 2 bitar choklad. Några chips. En kopp kaffe med mjölk.

Inga kommentarer: