söndag 12 februari 2012

Sammanfattning vecka 6 + Plan vecka 7

Vikt: -0,4!!! Totalt 1,1 av 2 kg.
Träning/Motion: 55 minuter medelgympa. 45 minuter styrka. 45 minuter spinning. 50 minuter promenad. Totalt 194 minuter och 3,8 km.
Mat: Helt okej. Kunde varit värre. Blivit lite bättre på mellanmål.

Planen var denna:
  • Inte gå bananas med mitt ätande. Det tycker jag inte jag gjort. Även om det inte varit perfa direkt.
  • Äta regelbundet och planera mina måltider bättre. Godkänt. Det är bara när jag är hemma själv som det skiter sig uppenbarligen.
  • Besöka gymmet minst 2 gånger. Check!
  • Åtminstone gått ner till den vikt jag låg på för en vecka sen. Plus lite till! Så jävla skönt!
Jag är definitivt nöjd med veckan. Den har inte varit perfekt, jag har inte varit på topp hela tiden, men jag har ändå skött mig hyfsat. Gått till gymmet och ätit hyfsat.
Men nu är det dags för jobba-sent-vecka och dom veckorna är alltid jobbigare, längre och tröttare.

Såhär tänkte jag:
  • Besöka gymmet minst 2 gånger.
  • Försöka se saker och ting mer positivt. Jag är ju annars rätt pessimistiskt lagd av mig..
  • Gå ner i vikt.

Inga kommentarer: