söndag 26 februari 2012

Sammanfattning vecka 8 + Plan vecka 9

Idag gör jag det lätt för mig.
Såhär var vecka 8: ____________.
Jag har varit hängig, trött och en smula apatisk. Hittills har inte 2012 imponerat på mig.
Vi har varit sjuka och hängiga om vartannat hela året typ.
Det börjar fan bli tröttsamt nu.
Hur är det meningen att jag ska orka vara hurtig och träna och laga nyttig mat när jag knappt orkar ta mig till jobbet?

Men. Våren är på väg, och det måste betyda att vi blir piggare och friskare. Annars vet jag inte vad jag tar mig till.

Iallafall. Här kommer en försiktig planering inför vecka 9:
  • 2 pass på gymmet. Förutsatt att jag mår bra förstås.
  • Äta vettigt i veckan. Inget godis eller onödigt småätande. Helgen får bli som den blir.
  • Inte deppa ihop och känna mig värdelös om jag inte kan träna. Skitsvårt.
  • Redovisa allt jag äter igen.
Nu tänker jag gå och lägga mig. Har svårt att svälja och är trött som en... riktigt trött människa som inte kan komma på nån fyndig liknelse.
God natt.

Inga kommentarer: