måndag 6 februari 2012

Ny vecka, nya tag.

Bra start på veckan.
Huvudvärken som varit konstant i 3 dagar har äntligen börjat lätta lite och har hållit sig borta helt längre stunder. Snart är den nog över för den här gången.
Jag har inte heller varit särskilt sötsugen heller konstigt nog.
Var på ett pass medelgympa efter jobbet också. Nu är jag rätt mör. Dessutom lyckades jag nog stuka ena foten lite lätt. Förhoppningsvis går det över snabbt.
Nu tänker jag gå och lägga mig.
Vi hörs.

Frukost: Lättyoghurt med müsli. En kopp kaffe med mjölk.
Lunch: Potatisgratäng, rostbiff, sallad med gurka, miniplommontomater, rödlök, morot och sojabönor. Vatten.
Middag: Lövbiffspasta. Samma sallad som till lunchen. Vatten.
Övrigt: En kopp kaffe med mjölk. En risifrutti. En liten smoothie. En kopp grönt te med honung.
Motion/Träning: 55 minuter medelgympa.

Inga kommentarer: