torsdag 16 februari 2012

Jaha. Varför vara frisk när man kan vara hängig?

Stackars Jonne är förkyld igen, för typ 4:e gången den här vintern.
Själv känner jag mig lite hängig igen, och har hemskt ont i underkäken och framtänderna.
Var hos tandläkaren idag, och hon trodde det var bihålorna som spökar.
Vi får se hur det artar sig.
Imorgon blir det iallafall en ofrivillig vilodag. Hade tänkt gå på spinning men det vara redan fullt, och jag har ingen lust eller ork att aktivera mig själv. Ska jag träna imorgon måste jag ha nån som jagar på mig.
Det får bli en vilodag. 3 pass på gymmet får räcka för denna vecka.

Innan gymmet: En banan.
Frukost: Lättyoghurt med skivad banan och müsli. 2 ostskivor.
Lunch: Pasta med rostade grönsaker. Morötter. Vatten.
Middag: Ugnsstekt falukorv med pulvermos. Morötter. Vatten.
Övrigt: Ett kokt ägg. Färskpressad apelsinjuice. 2 skinkskivor. 2 koppar kaffe med mjölk.
Motion/Träning: 30 minuter jogging på löpband, 3,9 km.

Inga kommentarer: