fredag 3 juli 2009

Wooooohoooo!!!

För jag har SEMESTER!!!!
Känn på den! Sällan har jag varit såhär taggad inför en semester som nu, och jag som inte ens ska ha nån semester i ordets bemärkelse, utan slita och bygga mitt hus. Men jag är sjukt pepp!!
Jag har haft en helt perfekt kväll också, med middag på lokal och sen öl och Spotify på altanen.
Man kan ha det sämre.
Nu ska jag lägga mig och kolla på Henrik Schyffert.
Hörs.

Frukost:
Två rostmackor med smör, skinka, gurka, tomat och grön paprika. Juice.

Lunch:
Två grillkorvar med grovt bröd, ketchup, senap och mexikansk sås. Gurka, tomat och röd paprika med caesar-dressing. Tre Brago-kex och två turkisk peppar-godisar. Bubbelvatten.

Middag:
Kycklingsouvlaki med ris, tzatziki och bröd från Kolgrillen. Cola.

Semestermysfirande:
Två öl.


Inga kommentarer: