onsdag 1 juli 2009

Så jävla nöjd!

Efter att ha gått på golfbanan i tre timmar i stekande sol med linnet upprullat under armhålorna som ett annat mongo, har jag äntligen fått lite lite färg på magen! Visserligen svagt grisrosa, men va fan, det bevisar ju att jag har pigment!
Nu jävlar ska jag pressa! Kanske jag till och med får färg på benen..
OMG!!!11

Annars var det sjukt varmt och jobbigt att trava runt där på gräset, men ganska skönt också. Det bästa var att den avslutades med en chefigt god mjukglass från Kurres i Gnesta. Sweet!
Det värsta är att det känns som om jag har semester nu, fast det är två dagar kvar. Illa.

Nä, nu har jag inte tid med er. Ska försöka uppdatera husbloggen med lite nya bilder.
Hörs!

Frukost:
Sisådär tre skedar havregrynsgröt med alldeles för mycket äppelmos på. Två rågkakor med smör och ost. Vatten.

Mellanmål:
Två små bitar kexchoklad, lite blandade nötter och mandlar. Vatten.

Fika:
Två koppar kaffe med mjölk. En bulle. Vatten.

Mellanmål:
En halv bägare mjukglass med kolatopping.

Lunch:
Två limpmackor med smör och stekt ägg. Vatten.

Middag:
Färskpotatis, ugnsstekt lax, nån slags kall sås, isbergssallad, gurka, tomat, paprika och rödlök. Vatten.

Mellanmål:
Jordgubbar med socker och mjölk. En sockerdricka.

Inga kommentarer: