fredag 17 juli 2009

Hemliga Arne

Det är jag det. Just nu kan bara jag läsa detta. Känns ganska sweet.
Jag känner mig liksom lite låst när jag inte vet vilka som kommer läsa. Jag vågar helt enkelt inte.
Hursomhelst så är jag trött som en väldigt trött tjej, och det är ovanligt så här på kvällen faktiskt, så jag ska nog passa på och gå och lägga mig nu.
Klockan halv 9. En fredagkväll. På semestern. Wild and crazy.
Men till mitt försvar ska jag gå upp före 8 imorron och jobba satan på huset hela dagen.
För övrigt har jag gått upp 4 hekto sen förra veckan. Föga förvånande men mycket irriterande.
MÅSTE skaffa mig lite karaktär nu! För jag mår inte bra av att se ut såhär.
Måste börja äta bättre. Måste äta mindre skit. Måste motionera lite!
Skärpning!

Frukost:
Havregrynsgröt med äppelmos och mjölk. Ett kokt ägg. Två knäckemackor med skinka och ost. Vatten. En halv kopp kaffe med mjölk.

Mellanmål:
Några smultron mamma hittade på tomten.

Lunch:
Tre mackor. Ljust luftigt bröd utan näring med massa kalorier. Bra där. Med smör och sylta. En kopp kaffe med mjölk.

Mellanmål:
Jordgubbar och vaniljglass.

Middag:
Kycklingpastasallad med dressing. Två rostmackor med smör och ost. Cola.

Fredagsmys:
Ett litet glas Smörpundet Porter.

Inga kommentarer: