tisdag 28 juli 2009

Jo tjena

Hurtigheten tillika piggheten höll ju i sig en hel dag. Nu är jag dödstrött och har precis satt i mig två stora glas milkshake. Men det var faan välbehövt, så jag tänker inte ens ha dåligt samvete.
Jag är labil och lättretad (men inte frigid, bara nästan :)) Jag hoppas att det bara är mensen som spökar, för jag skulle gärna vara nöjd och glad över livet lite oftare.

För att försöka öka chanserna så tänker jag gå och lägga mig snart. Planen är att INTE vara så trött att jag vill gråta på morgonen. Vi får se hur det går.

Jag önskar att jag kunde vara lite mer som Jonne. Han säger att om man försöker tänka positivt så känns allting mycket bättre. Så är det säkert, men problemet är att jag verkar vara en obotlig pessimist. Jga VET inte hur man tänker positivt.
Worst case scenario. Det är så jag tänker. Alltid.
Fy fan vad det begränsar mig.

Näe, jag är alldeles för trött för att analysera mitt liv. Dessutom har jag ont i armarna.
God natt dagboken. Vi kanske ses imorrn.

Frukost:
Havregrynsgröt med äppelmos och mjölk. En skiva flerkornsbröd med smör, leverpastej och alfalfagroddar. Vatten. En kopp kaffe med mjölk.

Lunch:
Två kokta ägg. En skiva flerkornsbröd med smör, leverpastej och alfalfagroddar. En skiva delikatessknäcke med sylta. Vatten. Var så jävla sugen på muminkakor, cola och godis, men stod emot. Bra!

Middag:
Potatis, stekt grillkorv och stuvad blomkål. Isbergssallad, gurka, körsbärstomater, röd, gul och grön paprika. Vatten.

Mellanmål/tröstätning:
Två stora glas oboy-milkshake.

Inga kommentarer: