torsdag 9 juli 2009

shopping = lycka

Ibland är jag väldigt "tjejjig". Jag kan till exempel bli barnsligt lycklig av att köpa saker. Och det har jag gjort idag.
  • En brun munkjacka med telefoner på. Så jävla fin! *lyckopirr*
  • Två linnen.
  • En klänning.
  • 5 par trosor.
  • 6 par strumpor.
Jonne scorade en skitsnygg kostym, en skitsnygg skjorta och en skitsnygg t-shirt, så det har varit en bra shoppingdag.

Men snällaste raraste kompisar, kan ni hålla tummarna för mig igen? Jag börjar bli sjuk. Typ förkyld/hängig/klen.
Det har vi INTE tid med. Håll hårt nu.

Nu ska jag försöka få min skönhetssömn. Imorron ska jag måla igen :)
Hörs.

Frukost:
Tre bitar rågbröd med smör och leverpastej. Två koppar grönt te med honung.

Lunch:
Grillad panini med mozzarella och tomat. Cola.

Middag:
Tacos! Två tortillas med köttfärs, ost, gurka, tomat, majs, rödlök,avokado, sås och gräddfil. Några nachos. Cola.

Mellanmål:
Ett glas cola med citron.

Inga kommentarer: