onsdag 15 juli 2009

Very nice!

Bra väder, bra humör, massor gjort på huset, god mat = Very nice!!!
Nu ska jag gå och lägga mig så det blir ingen uppsats idag heller, men snart så kanske jag har tid, ork och inspiration nog.
Dock så funderar jag på att göra bloggen hemlig, för jag blir löjligt nojjig av att vem som helst kan läsa, inte för att det är så många som gör det ändå..
Men så fort jag orkar ta tag i det så blir den nog det. Den som vill läsa får säga till, bloggen är ju ändå mest för mig själv.
Hörs.

Frukost:
Havregrynsgröt med banan och mjölk. Två vetekakor med kaviar och skivat kokt ägg. Vatten. En halv kopp kaffe med mjölk.

Lunch:
Potatissallad, två stekta Dennis-korvar med ketchup och senap, gurka, tomat och gul paprika, en halv sub med smör och ost. Vatten. En kopp kaffe med mjölk.

Middag:
Klyftpotatis med ketchup, en bit grillad fläskytterfilé, tzatziki, gurka, tomat, gul och grön paprika, rödlök, morötter, vitlöksbröd. Cola.

Mellanmål:
Några klunkar öl och nyplockade körsbär från mitt fina körsbärsträd!

Inga kommentarer: