måndag 27 juli 2009

Jävlaranamma-Måndag

Just nu idag mår jag bra. Livet är rätt skönt och jag är pepp på att gå ner i vikt igen. Jag hade gått upp 2 hekto sen förra veckan, så tills på fredag vill jag gå ner minst 3 hekto, för då väger jag under 63..
Jag hade tänkt att äta lite godis nu såhär på kvällen, men jag vill inte sabba dagen så jag låter bli.
Nu måste jag sova. Ska upp 7 imorron igen...

Frukost:
Havregrynsgröt med mjölk och banan. Tre skivor delikatess-knäcke med avokado och skinka. En halv kopp kaffe med mjölk. Vatten.

Lunch:
Tre skivor flerkornsbröd med smör, leverpastej och alfalfagroddar. Vatten. Ett halvt stekt ägg. En kopp kaffe med mjölk.

Middag:
Spaghetti, köttbullar och ketchup. Gurka, körsbärstomater, isbergssallad, grön, gul och röd paprika. Vatten. En skiva delikatessknäcke med smör.

Mellanmål:
En skiva Längtan med smör och köttbullar. Vatten.

En hel dag utan rött! Yey för mig!

Inga kommentarer: