torsdag 16 juli 2009

fina, fina dagen.

Jag är nöjd med dagen. Jag vet, det händer inte ofta, men ibland blir till och med jag nöjd!
Kors i taket osv..
Det har varit fint väder, så fint att jag fått lite färg! Tumme upp!
Vi har fått hjälp med snickrandet av bästa Ann-Marie, Markus och Charlie, och vi har gjort massor på huset. Vi har spenderat en stund ute på en udde vid vattnet i solen med en kall öl i handen.
Vad kan man egentligen begära mer av sin semester?

Ajuste!!! Jag har fått reda på att jag är släkt med Markus Fagervall! Ni vet Idol-Markus!!!
Jag är typ kändis nu. Sååååå coolt.

Nu ska jag gå och duscha, för mina fötter luktar inte hallon om vi säger så...

Hörs.

Frukost:
Havregrynsgröt med banan och mjölk. Tre knäckemackor med avokado och skinka. Vatten.

Lunch:
En limpmacka med smör och stekt ägg. En sub med smör, skinka och ost. Vatten. En kopp kaffe med mjölk.

Mellanmål:
Lite folköl.

Middag:
Hemgjord kebab i pitabröd med röd och vit sås, isbergssallad, gurka, tomat, grön paprika, gul lök och strips. Cola.

Mellanmål:
En öl. Lite strips. Några crostinis med chilismak. Körsbär.

Inga kommentarer: