söndag 19 juli 2009

tom.

Håller på med lite självrannsakan. Som att gå i terapi med mig själv typ. Jobbigt och jag blir helt matt och lite tom.
Förhoppningsvis har det nån verkan. Vi får väl se. Hur som har jag ingen ro att sitta och vara privat just nu, för jag är inte själv. Men en vacker dag ska Jonne få se vad jag skriver här.
När jag vågar.

Nytt system förresten.
All text som är grön betyder nyttigt och bra, rött betyder dåligt, blått är obestämbart/osäkert/förmodligen ganska okej/godkänt av mig själv.
Jag vill se mycket grönt nu!

Frukost:
Havregrynsgröt med banan och mjölk. En rund & god med smör, leverpastej och gurka. Vatten. En kopp kaffe med mjölk.

Fika:
En kopp kaffe med mjölk. 3 små bitar fläskfilé. Vatten. Tackade nej till både glass och kaka eftersom jag inte var sugen. Bra!

Lunch:
Kycklingpastasallad. Dressing. Alkoholfri cider.

Middag:
Pasta. Köttfärssås. Stekta champinjoner. Rivna morötter. Gurka, tomat, grön och röd paprika. Vatten. Vi hade restfest, men jag valde bra!

Mys:
Ost och kex. Päron. Cola. Hade varit helt okej om jag inte hade ätit alldeles för mycket. Colan kan jag lika gärna skippa helt. Hade varit lika gott att dricka vatten till.

På det hela en godkänd dag.

Inga kommentarer: