söndag 6 februari 2011

Planering vecka 6

Nu känner jag mig motiverad igen, så nästa vecka ska det tränas!
Om allt känns bra och jag inte blir sjuk igen vill säga. (peppar, peppar)
2 träningspass ska det bli.
Dessutom ska jag börja med lunchpromenader också. Varje dag i minst 20 minuter om inget viktigt kommer emellan.
Matlistan har ni ju redan sett (här finns den för er som glömt), men den kommer se lite annorlunda ut eftersom jag kommer vara gräsänka Måndag-Tisdag.
Så på Måndag blir det korvstroganoff med ris och morotsstavar, och Tisdagens middag blir nog förmodligen champinjon- och räkgryta med råris och sallad.

Men den största utmaningen denna vecka blir ändå att "hålla mig på banan".
För det är inte helt lätt alla gånger...

Håll tummarna för att vågen är snäll mot mig i morgon. Det skulle vara bra för självförtroendet och motivationen.

Inga kommentarer: