tisdag 8 februari 2011

Men va fan!

Mår inte bra. Alls.
Jag som kände mig nästan frisk en stund. Nu ba: tjock i halsen, ont i huvudet, kallsvettig.
Och gnällig.
Skit också! Jag vill inte må dåligt mer! Har inte tid heller.

Annars har dagen varit rätt hyfsad. -0,5 på vågen gjorde mig inte direkt ledsen i morse. Så här lite har jag inte vägt på år och dar! Fast några kilo till ska bort.
Nu sitter jag och äter choklad, fast det hade jag faktiskt "råd" med i dagens kaloribudget. Och det var tur det, för jag behövde verkligen tröstäta lite nu.
Jag är nog sämst i världshistorien på att må dåligt för övrigt. Jag är oduglig på att hantera smärta och tycker lätt synd om mig själv.
Men jag ska försöka att inte tjata så mycket om det. Vi får se hur det går.

I natt kommer Jonne hem i alla fall. Det ser jag verkligen fram emot. Kanske är jag bara sjuk av längtan?

Vi hörs.

Frukost:
En skål lättyoghurt med müsli och en liten skivad banan. En kopp kaffe med mjölk.

Lunch:
Korv stroganoff med ris och broccoli och sockerärter. Vatten.

Middag:
Räkgryta med ris. 2 morötter. Vatten.

Mellanmål:
En kopp kaffe med mjölk. En kiwi. Mjölkchoklad.

Inga kommentarer: