måndag 28 februari 2011

Effektiv dag med huvudvärk

Som vanligt nu för tiden mår jag inte 100, så jag orkar inte skriva nåt kul idag heller.
Har haft en effektiv ledig dag då jag har hunnit handla, tvätta, dammsuga, baka bröd, åka till IKEA, MIO, och Hemtex och gjort av med alldeles för mycket pengar på gardinstänger, gardiner, bestick och fönsterlampor...
Nu väntar jag på att den sista maskinen tvätt ska bli klar så att jag får gå och lägga mig.
Har alldeles för ont i huvudet för att sitta här.
Dagens rapport:

Frukost:
2 rostmackor med smörgåspickles och kassler. Vatten.

Lunch:
Felix skaldjurssoppa med rotfrukter + extra räkor. Vatten.

Middag:
Makaroner, köttbullar, ketchup. 3 små morötter. Vatten.

Mellanmål:
2 stora glas hemgjord smoothie.

Motion:
10 minuter rask promenad (och en hel del rännande i affärer).

Inga kommentarer: