tisdag 1 februari 2011

Känner mig hurtig idag!!

Kors i taket! Vet inte när jag kände mig såhär hurtig sist. Måste vara flera veckor sen!
Konstigt nog känner jag mig inte riktigt frisk ändå, så jag är pigg och hurtig och lite klen och krasslig på samma gång.
Mycket märkligt.
Jaja, det är väl bara att gilla läget.
I mitt nya hurtiga tillstånd har jag lyckats åstadkomma följande under kvällen:
- Middag, inklusive en sallad.
- En maskin tvätt tvättad och snart torkad.
- En omgång bröd snart färdiga för ugnen.

Kanske inte låter som nåt för er andra hurtbullar där ute, men för mig är det mycket på en vanlig Tisdag.

Strax ska jag dricka en kopp te framför brasan, och sen tänker jag gå och lägga mig.
För jag har planer på att kanske möjligtvis vara hurtig i morgon bitti också!
Om jag inte är klen förstås. Den som lever får se.

Frukost:
En skål lättyoghurt med müsli. En kopp kaffe med mjölk.

Lunch:
Torsk med citronsås och grönsaker. Ris. Vatten.

Middag:
Lasagne. Machesallad, gurka, babyplommontomater, grön paprika, rödlök och sockerärter. Vatten.

Mellanmål:
En kopp kaffe med mjölk. En kopp grönt te med honung. En banan.

Inga kommentarer: