tisdag 15 februari 2011

Åh mer snö! Vad glaaaaad jag blir...

Jag har absolut ingenting emot vintern. Jag tycker det är fint med all snö och det blir så ljust och fint.
Men nu räcker det! Jag vill inte frukta för mitt liv varenda gång jag sitter i bilen på väg till eller ifrån jobbet. Jag ooooorkar inte skrapa rutorna i en kvart varje morgon och jag vill inte sitta och frysa i bilen ytterligare en kvart medan jag väntar på att isen ska tina bort från insidan av rutorna.
Jag tyar icke!!

Lite vår nu tack.

Förutom dödsångesten har det varit en hyfsad dag. Städade badrummet innan jag åkte till jobbet och kände mig riktigt hurtig.
Sen gick det över.
Skulle ju gå en lunchpromenad men det sket sig. Glömde mobilen hemma i morse och jag ville inte gå utan att ha koll på klockan.
Det får bli en sväng i morgon istället.

Frukost:
Havregrynsgröt med mjölk och skivad banan.

Lunch:
Porterstek, gräddsås, kokt potatis, svartvinbärsgelé och pressgurka. Vatten. En kopp kaffe med mjölk.

Middag:
Varma koppen tomatsoppa. En hembakt ciabatta med smör, skinka, tomat och grön paprika. Vatten.

Mellanmål:
En kopp kaffe med mjölk. En morot. Ett kokt ägg. En riskaka.

Inga kommentarer: