söndag 6 februari 2011

Lördag- Söndag

Har haft en fin helg.
I går var jag i och för sig fortfarande lite klen och hade rätt så ont i huvudet, men vi gav oss i väg ändå.
Först åkte vi och köpte nya vårskor till Jonne (intresseklubben antecknar) och lite meducin till mig.
Sen gasade vi iväg till Jonnes moster och morbror där vi blev bjudna på galet god mat och massa alkoholhaltig dryck och snacks.
Men jag varvade med vääääldigt mycket vatten och motionerade fram och tillbaka till toan för kisspauser stup i kvarten.
I dag tog vi det lugnt en stund, och sen tog vi en promenad till pizzerian för lunch.
Sen åkte vi hem igen, och jag är helt overkligt pigg och har dammsugit, tvättat, hängt tvätt, vikt tvätt, och bytt lakan i sängen.

Strax ska jag ta en låååång dusch, och sen blir det film och popcorn.
Hoppas ni har haft en bra helg!

Lördag:
Frukost:
En skål Special K med mjölk. Ett mjukt tunnbröd med smör, skinka och gurka. 2 smörgåskex med smör.

Lunch:
En banan. En Loka.

Middag:
Thaikycklinggryta med ris och cashewnötter. Vitt vin.

Under kvällen:
Vitt vin, kanske 6 glas totalt?, en kopp kaffe med mjölk, en liten klunk mörk rom, några klunkar öl, lite chips, ostbågar, blandade nötter.

Söndag:
Frukost:
3 skivor Pågen Längtan med smör, skinka, gurka och röd paprika. Ett litet glas juice. En kopp svart te. En halv kopp kaffe med mjölk.

Lunch:
Sallad med isbergssallad, gurka, tomat, räkor, skinka, majs, ett halvt ägg, och en halv avokado. Ett pizzabröd och vitlökssås. Loka.

Middag:
Blomkåls- och broccolisoppa. 2 smörgåsrån med smör. Vatten.

Kvällsmys:
Popcorn och kolsyrat vatten.

Inga kommentarer: