torsdag 17 februari 2011

Låååång vecka!

Alltså, den här veckan känns så oändligt lång.
Det är 2 arbetsdagar kvar innan jag får ta helg, och jag orkar inte jobba mer.
Jaja, jag vet att ja gnäller om det varje dag, men jag är så in i bomben trött hela tiden.
Jag hoppas verkligen att det går över snart.
Jag kom i alla fall ut på en lunchpromenad i dag med, kanske dagsljuset kan göra mig piggare?

Nu ska jag duscha och gå och lägga mig så jag orkar vara pigg och social i morgon kväll när vi får middagsbesök.
Med största sannolikhet skriver jag inte här då, så rapport kommer på Lördag!

Frukost:
Havregrynsgröt med mjölk och mormors äppelmos. En skiva husmansknäcke med leverpastej.

Lunch:
Het korvpasta. Machesallad, gurka, körsbärstomater, grön paprika och rödlök. Vatten.

Middag:
Varma Koppen tomatsoppa. En hembakt ciabatta med smör, skinka, grön paprika och tomat. Vatten.

Mellanmål:
En kopp te med honung. En riskaka. En morot. Ett kokt ägg.

Motion:
25 minuter rask lunchpromenad.

Inga kommentarer: