måndag 2 februari 2009

Va fan är det för fel på mig?

Jag kan inte shoppa. Jag tycker inte ens att det är kul längre. Jag nästan hatar att gå i affärer nu för tiden. Vad har hänt med mig?
Jag gick på stan idag i nästan två timmar utan att hitta nånting. Det mesta var fult, och om jag hittade nåt snyggt så satt det fult på mig. Det var för mycket folk överallt och jag blev bara svettig och sur.
Fast det blev iallafall billigt, det enda som kostade var klippningen, hårinpackningen och lunchen.

Jag åkte hem tidigare än planerat och kröp ner under täcket med en varm katt på magen och läste istället. Vardagslyx.
Nu har jag nyss kommit hem från veckans simning. Det gick bra idag med.
Puss.

Frukost 9:45:
Havregrynsgröt med äppelmos och mjölk. Två skivor fullkornsbröd med smör och sylta. Vatten.

Lunch 13:30:
En baguette med smör, ost, skinka, sallad, och röd paprika. Färskpressad blodapelsinjuice.

Mellanmål 16:00:
Några vindruvor.

Middag 17:30:
Två tortillabröd med lite tacoköttfärs, gurka, tomat, avokado, rödlök, majs, ost, gräddfil och tacosås. Vatten.

Mellanmål 21:00:
En kopp grönt citronte med honung. Vatten.

Steg:
7283

Motion:
Simning 60 minuter = 60 längder = 1500 meter.

Inga kommentarer: