söndag 8 februari 2009

Satan i gatan!

Jag har träningsvärk!!!
But I like! Det betyder ju att jag gjorde nåt ordentligt igår.
Efter frukost var jag en och en halv timme på gymmet och blev fit! Sweet.
Ska nog åka imorron igen om jag inte har hunnit bli sjuk tills dess. Jonne är nämligen jätteförkyld och klen så det blev en hemmahelg igen.
Börjar känna mig smått isolerad från omvärlden...
Snart kommer mormor och morfar, och då ska det nog fikas semlor. Mmmmm!
Igår fyllde världens bästa mamma år!



















Ååååh vad jag saknar henne!
Idag fyller fina fina Malin år!














Grattis!
Dessutom fyller fina fina Sengen år!















Wiii!
Vi hörs senare, här kommer gårdagens rapport:

Frukost 10:00:
Havregrynsgröt med skivad banan och mjölk.

Lunch 13:00:
Havregrynsgröt med äppelmos och mjölk. Ett kokt ägg. Två limpmackor med smör, leverpastej och gurka. Vatten. En kopp grönt citronte med honung.

Mellanmål 16:00:
En sån där 40 grams påse "Nuts & Fruits on the go". Vatten.

Middag 20:00:
Tre varma mackor med smör, skinka, tomat, champinjoner och ost. Cola.

Mellanmål 21:30:
Pistagenötter och cola.

Steg:
Ca 2000.

Motion:
10 minuter motionscykel, 25 minuter roddmaskin, 10 minuter crosstrainer, 70 sit-ups, lite övningar för armar och axlar i olika maskiner, 10 minuter stretchning.

Inga kommentarer: