onsdag 4 februari 2009

Fint som snus

Pigg och hurtig. Jag gillart!
Sov jättedåligt i natt så arbetsdagen har varit jobbig, kändes som jag skulle somna så fort jag satte mig ner. Men nu på kvällen var vi (alltså jag och svärmor) på vårt första step up-pass, och det var kul!
Jag har ingen som helst koordinationsförmåga så jag hängde väl inte med så bra i stegen, men det gick nog ganska bra ändå.
Hoppas jag har träningsvärk imorron!
Pusso, som Eva skulle ha sagt.

Frukost 9:45:
Lättyoghurt med branmüsli, russin, och skivad banan. Vatten.

Lunch 12:45:
Rotfruktssoppa med linser. Två frallor med smör och ost. Vatten.

Mellanmål 15:30:
En apelsin.

Middag 18:15:
Pulvermos, fiskpinnar, gurka, tomat, majs. Vatten.

Mellanmål 22:00:
Två bitar fullkornsbröd med smör och sylta. En kopp grönt citronte med honung.

Steg:
10790

Motion:
En timmes step up-gympa.

Inga kommentarer: