söndag 22 februari 2009

Om man är ledig ska man straffas

Uppenbarligen. Migrän hela dagen. Tackar.
Har legat i sängen med en kudde över huvudet och lyssnat på ljudbok tills jag blev så pass bra att jag orkade slöglo på tv istället.
Så jävla ovärt när man är ledig och vill göra saker. Tycker synd om Jonne som ofta får ta hand om mig för att jag är så klen. Jag skulle hellre passa upp på honom.
Nu väntar en 6-dagars jobbvecka, och det är helt självvalt så jag klagar inte.
Strax ska vi äta vaniljglass med Jonnes hemgjorda chokladsås och förhoppningsvis se en bra film.
Hoppas ni har en bra Söndagkväll. Puss!

Frukost 9:15:
Havregrynsgröt med äppelmos och mjölk, ett kokt ägg, tre små skivor havrelimpa med smör, leverpastej och gurka. Vatten.

Fika 11:45:
En kaffe latte.

Mellanmål 14:30:
Ett päron.

Middag 18:00:
Hemgjorda potatisklyftor, köttfärsbiffar med olika fyllningar och kryddningar, lite bea, lite vitlökssås, lite ketchup, gurka, tomat, paprika-ärter-majs-blandning. Vatten.

Mellanmål 20:00:
Vaniljglass med hemgjord chokladsås.

Inga kommentarer: