onsdag 11 februari 2009

bajs

Jag är nog sjuk. Har ont i huvudet och halsen, och är så där härligt hängig i kroppen. Bajs!
Jag tog på mig träningskläderna och var på väg när jag till slut bestämde mig för att stanna hemma. Men det tog emot. Bajs.
Dessutom är jag sjukt godissugen. Och glassugen. Bajs bajs bajs!
Om jag kan gå till jobbet imorron så tänker jag köpa choklad, för godis är faan det enda jag kan tänka på nu.
Nu går jag och lägger mig och hoppas att jag vaknar upp till en mindre bajsig dag.

Frukost 9:30:
Havregrynsgröt med äppelmos och mjölk. Ett kokt ägg. Två mackor med smör, ost och grön paprika. Vatten.

Mellanmål 12:00:
En kopp grönt citronte med honung.

Lunch 14:00:
Ost- och broccolisoppa. Två små baguetter med smör och ost. Vatten.

Middag 17:45:
Potatis, stekt lax, kall sås, en avokado. Vatten.

Mellanmål 19:15:
En kopp grönt citronte med honung.

Mellanmål 20:45:
En liten baguette med smör, kaviar och ost. Vatten.

Inga kommentarer: