torsdag 26 februari 2009

4 av 6

4 av 6 Dagar är avklarade på jobbveckan. Inga problem! Det har gått så lätt att jag slänger på en extra timme övertid imorron också. Varför inte liksom, när man ändå är igång.
Söta bästa fina Jösen ska också jobba med mig imorrn OCH på lördag. Lyxigt.

Ibland blir jag en smula orolig över mitt jobbande. Eller inte så mycket själva jobbet som det faktum att jag är så involverad i det. Ibland känns det som om jag äter, dricker och lever jobb, och att det är mer hemma än vad mitt riktiga hem är.
Jag menar, på jobbet vet jag var precis allt står, hemma kan jag inte ens hitta min ansiktskräm.
Hälsosamt? Jag vet inte riktigt. Jag kanske bara är jävligt pengakåt.

Annars har dagen innehållet spännande element såsom polisrazzia på bussen till jobbet, inbjudan till häftiga krismöten på stadshuset, och ett evigt diskuterande och analyserande av butiksbränder.
Södertälje är ju för härligt.

Puss.

Frukost 9:00:
Lättyoghurt med dinkelmüsli, banan och russin. Vatten.

Lunch 11:45:
Jonnes gulaschsoppa, två frallor med smör och ost. Vatten.

Mellanmål 16:45:
En blodapelsin.

Middag 18:45:
Raggmunk, morötter, lite bacon, stuvad broccoli. Vatten.

Steg:
15357

Inga kommentarer: