måndag 9 februari 2009

Skiiiiiiiit!

Egentligen borde jag precis ha kommit hem från gymmet, pigg och hurtig. Istället sitter jag här, snorig och lite hängig och äter leverpastejsmackor.
Bajs.
Jag hoppashoppasHOPPAS!! att jag är bättre imorron, för då är det simning, och det vill jag då rakt inte missa.
Nä nu lägger jag ner.
Håll tummarna för mig kompisar.

Frukost 9:45:
En skiva quinoaknäcke med leverpastej. Vatten.

Lunch 11:45:
Vegetarisk rotfruktspytt, en avokado, tre skivor rostbiff, rödbetor. Vatten.

Mellanmål 15:45:
En morot, en näve rostade nötter och mandlar. Vatten.

Middag 18:15:
Stekt potatis, bacon, lite bruna bönor. En skiva havreknäcke med smör. Vatten. En banan och en kopp rött te med lite honung till efterrätt.

Mellanmål 20:30:
En kopp rött te med blåbärssmak, två limpmackor med smör, leverpastej och gurka.

Steg:
8824


Inga kommentarer: