söndag 8 februari 2009

Satan i gatan II

Nu börjar jag bli förkyld också. Skit skit skit! Det har jag inte alls tid med, jag ska ju träna och bli fit inför beach 2009!
Håll tummarna för att det inte har blivit värre tills imorron, lite snuva kan jag träna med.
Dagen har varit lugn och skön. Jag har spelat tv-spel, gjort en pärlplatta, gått en promenad, och kollat på Madagscar 2. Mysdag.
Jag är medveten om att det inte blir så där himla spännande inlägg här just nu (om det nu någonsin är det) men det händer inte så mycket extravagant i mitt liv just nu.
Håll ut, plötsligt händer det! (för att citera triss-reklamen)
Nu ska jag titta på Vid din sida.
Puss.

Frukost 11:15:
Tre limpmackor med smör, leverpastej och gurka, två kokta ägg, vatten. En kopp rött te med blåbärssmak.

Fika 13:15:
En hembakt semla, ett glas mjölk.

Middag 18:00:
Potatis, ett halvt isterband, stuvad blomkål, vatten.

Snarr 19:30:
Gurkstavar, morotsstavar, dipp, pistagenötter, lite popcorn, cola.

Mellanmål 21:15:
En kopp grönt citronte med honung.

Steg:
6551

Motion:
55 minuters rask promenad.

Inga kommentarer: