söndag 1 april 2012

Sköna Söndag!

Det är så skönt att vara ledig. Extra skönt efter en ganska hård vecka. Extra extra skönt när man bara har en dag att vara ledig på, man uppskattar det liksom lite mer.
Även om jag inte skulle tackat nej till att vara ledig lite till...

Idag har jag pysslat med att skriva matsedel och inköpslista, försökt hitta en fin tapet till nya sovrummet, hälsat på en 3 veckors bäbis, ätit pizza och beställt 5 böcker som jag hoppas ska kicka igång min läslust igen.
Japp. Så spännande var min dag.
Imorgon börjar jag jobba klockan 6. Hurra för det...
Har en stressig vecka framför mig jobbmässigt, men sen är det äntligen lugnare ett tag igen.
Förutom att jobba hade jag tänkt klämma in ett styrkepass på gymmet och ett joggingpass i skogen nästa vecka. Och förhoppningsvis bestämma kakel till badrummet, tapeter till sovrummet och inredning till min lilla walk-in-closet.
Kanske slänga iväg ett blogginlägg eller 2 också.
Den som lever får se.

Inga kommentarer: