måndag 23 april 2012

Detox dag 6

Inte en särskilt bra dag. Sura miner och dålig stämning på jobbet som smittade av sig på mig.
Jag är sur, frusen och sugen på ostmackor och varm oboy.
Där fick jag för att jag sa att allt kändes lätt...
Imorrn är jag ledig. Så. Jävla. Skönt.

FRUKOST:
(först ett glas ljummet vatten med citron) Havregrynsgröt med blåbär och skivad banan. Färskpressad clemetinjuice.

MELLANMÅL:
Ett kokt ägg.

LUNCH:
Räkor med tomatsås och råris. Machésallad, gurka, körsbärstomater, rödlök och grön paprika. Vatten.

MELLANMÅL:
Valnötter och torkade tranbär. Vatten.

MIDDAG:

Kycklingsallad med fullkornspasta, fetaost och cashewnötter. Vatten.

DAGENS BÄSTA:
Vetskapen om att jag är ledig imorgon. 4 dagar kvar...

DAGENS SÄMSTA:
Frusen, grinig, omotiverad, sugen. 

Inga kommentarer: