söndag 22 april 2012

Detox dag 5

Idag är jag trött. Så himla trött.
Kan ha att göra med att jag har ätit rätt dåligt. Inte har jag druckit särskilt mycket vatten heller.
Detoxen tillåter ju inte direkt spontanitet.
Huvudvärk har jag också igen, men det beror ju också på slarv.
Nu är det halvlek, bara 5 dagar kvar, och dom ska jag sköta galant!
Började dagen med ett glas ljummet vatten med citron i vanlig ordning. Sen:


FRUKOST:
Havregrynsgröt med blåbär, skivad banan och havremjölk. Ett kokt ägg. Färskpressad clementinjuice.


MELLANMÅL/LUNCH:
En banan. Ett äpple. Lite naturella nötter och torkad frukt. Loka päron.


MIDDAG:

Bulgursallad med körsbärstomater, paprika, avokado, naturella cashewnötter, solroskärnor och vinägrett. Ett par snacksmorötter. Vatten.

MELLANMÅL:
Galiamelon, vindruvor, kiwi.

DAGENS BÄSTA:
Jag är halvvägs! Woho!

DAGENS SÄMSTA:
Planering, planering, planering... Man kan inte slappna av och bara ta dagen som den kommer.

Inga kommentarer: