torsdag 19 april 2012

Detox dag 2

Det har varit en riktigt jobbig jävla dag idag.
Jag har mått riktigt uselt faktiskt. Vaknade med huvudvärken från helvetet och illamående.
När jag kom till jobbet trodde jag att jag skulle kräkas bara jag rörde på huvudet.
Sjukskriva mig för detox kändes inte som ett alternativ, så jag tog en Treo. Det fanns liksom inget alternativ. Känns lite surt att vara tvungen till det, men jag får avgifta mig från det i helgen när jag är ledig och kan ligga på soffan och blunda.
Dock hängde huvudvärken kvar i bakgrunden hela dagen. Illamåendet med.
Jag har inte varit hungrig eller sugen och allt jag ätit har åkt jojo i halsen.
Jobbig dag helt enkelt. Men men, 8 dagar kvar.

Började dagen med ett glas ljummet vatten med citron.

FRUKOST:
Naturell sojayoghurt med havregryn, krossat linfrö, färska jordgubbar, hallon och mullbär. Vatten.

MELLANMÅL:
En kopp rött te.

LUNCH:
Lite grillad kyckling, lite fetaost, 2 morötter, körsbärstomater, några oliver. Vatten.

MELLANMÅL:
En banan.

MIDDAG:


Tomatsoppa med linser och sötpotatis. Vatten.

MELLANMÅL:
Lite naturella nötter och torkad frukt. Vatten.

DAGENS BÄSTA:
Att jag har klarat av de förhoppningsvis värsta dagarna. Nu ska det gå bättre!

DAGENS SÄMSTA:
Huvudvärken. Illamåendet. Jag klarar nog inte av att äta mer sojayoghurt...

Inga kommentarer: