fredag 30 mars 2012

Som vanligt.

Jag kände mig på G. Pigg. Stark. Hurtig.
Var ute och sprang ett varv på elljusspåret innan jobbet i Onsdags.
Så vaknade jag igår och mådde helt kasst. Trött. Hängig. Ont i halsen och huvudet.
SOM VANLIGT!
Jag blir så trött! Varför kan det inte bara flyta på för en gångs skull?
Måste jag börja äta vitaminer eller nåt?
Jag äter ju hemlagad, hyfsat nyttig, varierad mat minst 5 dagar i veckan, jag sover för det mesta bra, jag tränar minst 2 gånger per vecka. Jag fattar inte varför jag aldrig är pigg och "frisk" mer än ett par veckor i stöten.
Jaja, det är väl bara att gilla läget och vänta på att det går över igen.
Jag mår iallafall bättre idag.
Imorgon väntar en förmodligen stressig skitdag på jobbet, så det är väl dags att sova snart.
Vi hörs!

Inga kommentarer: